Főmenü:
DOKUMENTÁLÁS KÉT KATTINTÁSSAL
A „MINŐSÉG” dokumentálást segítő rendszer továbbfejlesztése, ami jelenleg négy önállóan is működő modult tartalmaz
Alkalmazás-modulok:
A-DOK AUDIT Könyvvizsgálat dokumentálása
A-DOK AH-AUDIT ÁHT szerinti beszámoló könyvvizsgálatának dokumentálása
A-DOK Kontroll Adatelemzés-kontrolling adatimportokból
A-DOK Adó MKVK ajánlása alapján adóaudit dokumentálása
Az alaprendszer 2001-től folyamatosan a hazai nemzeti könyvvizsgálati standardokra támaszkodva készült, és a kialakult igényeknek megfelelően bővült. Az új rendszer már nem csak a véleményalkotást és a standardoknak megfelelő dokumentálást biztosítja, hanem új igényekhez is igazodik:
Az audit során készített számos WORD, EXCEL dokumentum kihívása miatt
ez a rendszer elsősorban a dokumentumkezelésre koncentrál.
Mottó: Két kattintással legyen elvégezve a kijelölt művelet!
Mit tudnak az alkalmazások?
A cél az, hogy az AJÁNLOTT és SAJÁT mintadokumentumok egyszerű felhasználásával lehessen elkészíteni a CÉG és az Audit egyedi dokumentumait.
A rendszer felkészült a dokumentumok elektronikus nyilvántartására, így bármilyen más dokumentum (PDF, kép, hanganyag, XML file – de akár az elektronikus bevallások file-i is) elhelyezhető a nyilvántartásban úgy, hogy azok a későbbiekben bármikor visszakereshetőek.
A 2013-es évek utáni auditokhoz készült – mint általános audit alkalmazás.
Gyors és egyszerű kezelhetősége miatt használata könnyen elsajátítható